POLITYKA PRYWATNOŚCI


Przed rozpoczęciem korzystania z usług sklepu edp24.pl  Klient powinien zapoznać się z Polityką Prywatności.

 

Polityka Prywatności to zbiór zasady przetwarzania oraz ochrony danych osobowych klientów korzystających ze sklepu edp24.pl

1.     KTO JEST ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH ?

Administratorem Państwa danych osobowych (w myśl  rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 – przepisy znane w skrócie jako RODO ) jest firma EDT Joanna Jaroszek ul. Ogrodowa 9 , 83-031 Łęgowo

2 JAK ZABEZPIECZAMY DANE OSOBOWE KLIENTÓW?

Administrator  według swojej najlepszej wiedzy dokłada odpowiedniej staranności aby zapewnić należytą ochronę danych osobowych powierzonych mu przez klientów sklepu edp24.pl.Dane osobowe klientów są przechowywane w bazie danych zabezpieczonej w profesjonalny sposób przed dostępem osób niepowołanych przy pomocy odpowiednich środków technicznych będących w dyspozycji firmy wykonującej usługi „hostingowe” wobec Administratora Dane są przetwarzane są zgodnie z warunkami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

1.     JAKIE DANE OSOBOWE ZBIERAMY ?

Państwa dane osobowe otrzymaliśmy podczas rejestracji na stronie edp24.pl, zapisane w plikach cookies a także podczas rozmowy telefonicznej czy kontaktu z Państwem przez skrzynkę email. Dane osobowe zebrane podczas rejestracji to: imię i nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu, adres  e-mail,  nr ID, hasło, nr konta bankowego w przypadku dokonania płatności przelewem

CZY MUSISZ UDOSTĘPNIĆ NAM SWOJE DANE OSOBOWE ?

·  Udostępnienie danych osobowych przy rejestracji klienta i składaniu zamówienia na stronie edp24.pl jest dobrowolne, jednak ich niepodanie uniemożliwi rejestrację klienta a w konsekwencji realizację zamówienia złożonego w sklepie edp24.pl

·  Udostępnienie danych osobowych w celach marketingowych ( np. newsletter )i jest całkowicie dobrowolne, jednak w przypadku ich niepodania klient nie otrzyma informacji o aktualnej ofercie sklepu, promocjach i innych akcjach marketingowych skierowanych do Klientów sklepu edp24.pl.

·  strona edp24.pl wykorzystuje pliki cookies,   w plikach tych gromadzone są dane o wizycie na stronie sklepu edp24.pl  Pliki cookies  można zdeaktywować  w konfiguracji dowolnej przeglądarki, z której Klient korzysta.

CEL PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

Dane osobowe są przetwarzane  w następujących celach :

·  rejestracji na stronie edp24.pl w celu, składania zamówień, zbierania punktów lojalnościowych oraz w celu, kontaktu z klientami

·  realizacji i wysyłki zamówień na wskazany przez klientów adres oraz w przypadku postępowanie reklamacyjnego

UDOSTĘPNIENIE ORAZ POWIERZENIE DANYCH OSOBOWYCH

Dane osobowe klientów sklepu edp24.pl są udostępniane  podmiotom zewnętrznym, które przetwarzają je na zlecenie administratora sklepu edp24.pl w celach realizacji złożonych zamówień. Podmiotami którym udostępnia się te dane są: firmy kuriersko – spedycyjne (np.  Poczta Polska, Fedex, DPD, Inpost Paczkomaty, DHL, ), firmy obsługujące płatności „on-line” (np.  DotPay, PayU ) firmy wykonujące usługi informatyczno – hostingowe które umożliwiają administratorowi obsługę techniczno informatyczną sklepu edp24.pl, firmy wykonujące usługi prawne, księgowe, oraz podmioty, które posiadają uprawnienia do uzyskania takich danych na podstawie obowiązującego prawa.

OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCH

Dane Osobowe Klientów sklepu edp24.pl są przechowywane od momentu Państwa aktywności i rejestracji na stronie edp24.pl  Dane osobowe jako zbiór danych archiwalnych będą przechowywane przez cały okres wymagany przepisami prawa na potrzeby wynikające z obowiązujących przepisów prawnych, w tym do momentu w którym wygasają ewentualne roszczenia podmiotów na podstawie obowiązującego prawa.

Dane osobowe, które zgromadzono na potrzeby programów marketingowych będą przechowywane do momentu, w którym Klient zażąda ich usunięcia z bazy danych sklepu edp24.pl jednak nie później niż 60 dni od momentu kiedy pojawi się takie żądanie.

JAKIE UPRAWNIENIA PRZYSŁUGUJĄ OSOBOM W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM ICH DANYCH

Klient sklepu edp24.pl , którego dane są w nim przetwarzane ma prawo do dostępu do swoich danych, sprostowanie tych danych lub ich uaktualnienie, ograniczenie przetwarzania lub ich usunięcie z przetwarzania danych.

Zgodę na przetwarzanie danych klient może wycofać w każdym momencie wykorzystując do tego kontakt z Administratorem poprzez skrzynkę e-mail biuro@edp24.pl.

Klient sklepu edp24.pl ma prawo wniesienia skargi na sposób ich przetwarzania do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych

Aby  skorzystać z powyższych uprawnień mogą Państwo złożyć wniosek pocztą elektroniczną adres: biuro@edp24.pl, lub drogą pocztową na adres: ul. Ogrodowa 9, 83-031 Łęgowo.

Jeśli stwierdzą Państwo, że nie chcą abyśmy przetwarzali Państwa dane osobowe, prosimy o kontakt pod adresem mailowym biuro@edp24.pl  z wnioskiem aby sklep edp24.pl zakończył przetwarzania Państwa danych osobowych i usunął je ze swej bazy danych.

x